אנטונלה

01/01/2015
אפרת וכטל

מאז ומתמיד אהבתי כובעים. אולי זה "הכובע" שאני מחליפה כל כך הרבה פעמים בחיי היום יום שלי בין עבודותיי השונות, שגורם לי לרצות איזה כובע אחד לפחות על הראש, שכן יהיה יציב.
אבל מאז הילדות, הייתי מכורה. אנטונלה כך היו קוראים לי, ואני הייתי מאושרת. כל בן משפחה שהיה חוזר מחו"ל, היה מחוייב לחזור עם ...

לא כל הנוצץ זהב הוא

11/11/2014
אפרת וכטל

אני לא יודעת מה איתכן, אבל עם כל הכיף והאקססוריז של החורף-הצעיפים, הגרביונים, הכובעים והכפפות, אני עדיין פחות מסמפטת את החורף. אני אוהבת שנוח לי, אני לא אוהבת שמסורבל לי, ואני אוהבת להתקשט גם בתכשיטים. אבל בחורף, זה נהיה בעייתי. השרשרת נתפסת לי בסריג והוא נהרס, הצמידים נתקעים מתחת למעיל, וגם העגי...

שתהיו לראש ולא לזנב

14/9/2014
אפרת וכטל

ראש השנה בפתח, והמחשבה ¬הטורדנית של מה נלבש לארוחת החג לא מפסיקה להטריד את מנוחתנו, נכון? נכון.
אז מה יכול להתעלות על שנה שעברה? מה יהיה מספיק אלגנטי, חגיגי ותואם מפגש משפחתי, ומה יגרום לכולם לדבר עלייך משל היית נינט בחתונתה?
יש לי בשבילכן את הפתרון המושלם.
בראש השנה הזה, תגיע...

"חדר-מדרגות"

17/7/2014
אפרת וכטל

בין טיל לטיל, בין אזעקה לכיפת ברזל, בין יירוט מוצלח לבין שמיעת הנפילה המאיימת, בין השקט השורר בבהלה הפנימית, חשבתי על דרך יצירתית להעביר את זמני בחדר המדרגות, וכך נולדה לה הפקה מלחמתית באדיבות הצלם המוכשר איתן סיביליה.



         &nb...

עכשיו תורך להבקיע גול!

8/7/2014
אפרת וכטל

זהו, בנות, החודש הזה אוטוטו נגמר.
חודש שבו את יכולה לעוף בריקודים, את יכולה להפציץ במחשופים, להשקיע בשיער ואיפור, אבל בסוף כל מה שמעניין את הבחור לימינך זה איפה הגרעינים שלו ומי יבקיע גול.
וכן, מי שלא הבינה- אני מדברת על המונדיאל.
אז כמו שאומרים- If u can't beat them join them!

קצת על עצמי

  • אפרת וכטל

    שחקנית סטייליסטית, כתבת אופנה.
    בעלת הבלוג Mermaid in the cityy

  • --------------------------
TOP